Úřady omezily úřední hodiny

DufkovaMěstský úřad ve Velkém Meziříčí

V souvislosti s dalšími zpřísněnými opatřeními státu, která vstoupila v platnost o půlnoci z neděle na pondělí, omezuje Městský úřad Velké Meziříčí úřední hodiny pro veřejnost.


V pondělí 16. března budou úřední hodiny na pracovištích městského úřadu pouze od 8 do 11 hodin dopoledne pro vyřízení skutečně nejnutnějších úkonů. Ve středu 18. března bude úřad otevřen od 14 do 17 hodin. Toto omezení platí do odvolání, tedy i pro úřední dny v následujícím týdnu.
Upravené úřed. hodiny: Pondělí: 8.00 - 11.00 a středa: 14.00 - 17.00
Přesto vyzýváme občany, aby pokud možno v co největší míře omezili návštěvu úřadu, pokud potřebují uhradit některý z místních nebo správních poplatků, aby použili bezkontaktní způsoby placení. Splatnost místních poplatků za komunální odpad a za poplatek ze psů město až do odvolání posouvá. Zároveň je zajištěn svoz domovních odpadů do konce dubna i popelnic, které nebudou označeny novou známkou. Odložte prosím vyzvednutí zaplacené známky na později. Sledujte www.velkemezirici.cz či Facebook Velké Meziříčí.

Městský úřad ve Velké Bíteši

S účinností od 16. 3. 2020 do 24. 3. 2020 rozsah úředních hodin takto:
pondělí 9:00 – 11:00 hodin a středa 14:00 – 16:00 hodin
Veřejnost žádáme o nahrazení osobního kontaktu písemným, elektronickým a telefonickým kontaktem s městským úřadem, a to ve všech případech, kdy je to možné. Příjem veškerých dokumentů na podatelnu MěÚ VB zasílejte především datovou schránkou (67zb7hf), elektronickou cestou na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , případně písemně na adresu MěÚ ve Velké Bíteši, Masarykovo náměstí 87, 595 01 Velká Bíteš.

Městys Měřín

Od 16. 3. 2020 omezuje Úřad městyse Měřín úřední hodiny takto:
Pondělí od 8 do 11 h a středa od 13 do 16 h.  V akutních případech volejte na tel. 566 544 222 v běžných pracovních hodinách.

Městys Křižanov

Na základě vyhodnocení aktuální situace a na základě doporučení Ministerstva školství PŘERUŠUJE ředitel školy po projednání se zřizovatelem, Městysem Křižanov, provoz MŠ do odvolání. Po stejnou dobu bude zároveň přerušen provoz školní jídelny i pro cizí strávníky. Platnost od 17. 3. 2020.
Omezený provoz (pro veřejnost) úřadu městyse od 17. 3. 2020 do odvolání: pondělí 8:00 - 11:00 a středa 13:30 - 16:30. V ostatní dny je možné vyřídit potřebné záležitosti pouze po telefonické dohodě na číslech uvedených na webu.
Stavební úřad v Křižanově bude UZAVŘEN od 20. 3. 2020 do odvolání, nezbytně nutné záležitosti je možné vyřídit po telefonické dohodě na tel. čísle: 605 351 452. Knihovna Křižanov je od pondělí 16. 3. 2020 UZAVŘENA do odvolání. V případě potřeby lze knihy vypůjčit po telefonické dohodě na čísle 731 561 611. Přistoupili jsme k UZAVŘENÍ dětského hřiště za sokolovnou, na kopečku, víceúčelového hřiště u ZŠ a MŠ Křižanov, tělocvičny ZŠ a MŠ Křižanov včetně sportovního areálu SK FC Křižanov a to od 16. 3. 2020 do odvolání. Městys Křižanov nabízí prostřednictvím pečovatelské služby zajistit osamělým občanům Křižanova starším 65 let, případně zdravotně postiženým občanům Křižanova nákupy. Nákupy budou zajišťovány pouze v rámci městyse, nikoliv mimo obec, např. v supermarketech. Služba bude poskytovaná zdarma ve dnech pondělí až pátek po telefonní domluvě na těchto číslech: 602 522 987, 722 163 950, 739 031 090. Sběrný dvůr bude po dobu karantény v provozu pouze ve středu od 13:00 - 17:00. Žádáme občany, aby odložení odpadu na sběrném dvoře, po dobu karantény využívali jenom ve velmi naléhavých případech.

Krajský úřad Kraje Vysočina

Na všech svých pracovištích mění na omezenou dobu od 16. 3. do 29. 3. 2020 své úřední hodiny:
pondělí 13:00–16:00 a středa 8:00–11:00. Téměř veškerá komunikace s pracovišti KrÚ Kraje Vysočina vč. detašovaných pracovišť je možná telefonicky nebo mailem. Kontakty jsou k dispozici na www.kr-vysocina.cz/telefon/.

Finanční úřad

Od 16. 3. 2020 jsou pracoviště Finančního úřadu pro Kraj Vysočina přístupná pro veřejnost pouze v úředních dnech, tj. v pondělí a ve středu od 8 do 11 h v rozsahu činnosti podatelny. Vstup veřejnosti do vnitřních prostor pracovišť není umožněn. Pokladní služba pro příjem daní v hotovosti je pro Kraj Vysočina zajištěna na územním pracovišti v Pelhřimově v úředních dnech, tj. v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 hodin. Pro operativní komunikaci s FÚ pro Kraj Vysočina byly posíleny tel. linky pod touto volbou: 567 559 111. Provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2" byl dočasně pozastaven, v omezeném rozsahu jsou dostupná územní pracoviště v Jihlavě, v Havlíčkově Brodě, v Pelhřimově, v Humpolci, v Třebíči, v Moravských Budějovicích, ve Velkém Meziříčí a ve Žďáru nad Sázavou. Pracoviště Finanční správy žádají daňovou veřejnost o upřednostnění dálkové formy komunikace. Všechny aktuální informace je možné získat na internetových stránkách: https://www.financnisprava.cz/ https://www.facebook.com/financnisprava/

Krajské ředitelství Policie ČR

Oznamuje změnu úředních hodin na pracovištích odboru služby pro zbraně a bezpečnostní materiál a odboru cizinecké policie na území Kraje Vysočina. Úřední dny zůstávají zachovány, od pondělí 16. března 2020 se ale omezují úřední hodiny na dobu od 9 do 12 hodin. Omezuje se přitom přímý kontakt s občany na míru nezbytně nutnou. Na jednotlivých pracovištích budou viditelně vyvěšena oznámení s telefonními čísly, na kterých si občan individuálně dohodne způsob předání a vyřízení jeho podání nebo požadavku. Doporučujeme dopředu telefonicky kontaktovat pracoviště a domluvit si pokud možno elektronický způsob vyřízení požadavku. Všechna telefonní čísla jsou zveřejněna na webu www.policie.cz.
Zkoušky odborné způsobilosti pro získání zbrojního průkazu jsou až do odvolání zastaveny. Omezení se týká všech kontaktních pracovišť odboru služby pro zbraně a bezpečnostní materiál v celém Kraji Vysočina a odboru cizinecké policie (oddělení pobytových agend - pracoviště na ulici Wolkerova v Jihlavě a na ulici Štáflova v HB).
HZS Kraje Vysočina
Od 16. 3. 2020 až do odvolání příslušníci HZS Kraje Vysočina na úseku stavební prevence nebudou provádět:
1. Kontrolní prohlídky staveb za účelem ověřování splnění požadavků požární bezpečnosti staveb potřebných pro vydání závazného stanoviska k užívání stavby.
2. Osobní přebírání podávaných žádostí vůči HZS Kraje Vysočina. Na všech centrálních stanicích, v administrativní budově Humpolecká 3606, Havl. Brod a v budově krajského ředitelství HZS budou zřízena místa označena „Bezkontaktní místo pro uložení žádostí“.
3. Odborné konzultace formou ústního jednání s osobní účastí.
Žádáme o ohleduplnost. V případě potřeby, prosíme, o prioritní využití k vyřizování záležitostí telefonní a elektronickou komunikaci. www.hzscr.cz/organizacni-slozky-hzs-kraje-vysocina-menu-kontakty.
Upozornění pro veřejnost – zákaz vstupu
Z důvodu snížení rizika zavlečení nákazy koronaviru do řad příslušníků a občanských zaměstnanců HZS Kraje Vysočina platí ZÁKAZ VSTUPU do budov stanic HZS, na krajské ředitelství HZS a do budovy územního odboru Havlíčkův Brod v ulici Humpolecká v HB. Vstup je umožněn pouze příslušníkům, občanským zaměstnancům a v nezbytném rozsahu členům jednotek SDH obcí. Veřejnost má přístup pouze do vstupních prostor budovy (k vrátnici, zádveří), kde budou administrativně vyřízena veškerá jednání a poskytnuta nutná součinnost ze strany příslušníků či občanských zaměstnanců. Žádáme veřejnost o ohleduplnost. V případě potřeby, prosíme, o prioritní využití k vyřizování záležitostí telefonní a elektronickou komunikaci.

Celostátní infolinka o Koronaviru má číslo 1212

Ministerstvo zdravotnictví informovalo o nové celostátní bezplatné informační lince 1212, kterou mohou občané využívat jako základní informační linku týkající se koronaviru a onemocnění COVID-19. Tísňové linky 155 a 112 mají občané využívat výhradně v případě ohrožení života.
Nezatěžujte proto linku 155 dotazy ohledně koronaviru.
Připravila: redakce ML

    Reklama
  • Charita-sestra
  • VAS 3_24
  • Kuřice prodej
  • ČSŽ schůze
  • ČSŽ zájezd
  • Malirstvi
  • Renovace vany
  • Prodej masa, Vanoce
  • Nábor fotbal
Nahoru