Po opravené půlce dálničního mostu se již jezdí

most dalnice_opravena_prava_pulka_zari_2019Po dokončené pravé části dálničního mostu Vysočina se už jezdí. Pracovníci Metrostavu tuto klíčovou etapu, kdy byla polovina mostu kompletně uzavřená, uspíšili o neuvěřitelných 35 dnů oproti předpokladu investora. Tak o tom alespoň informují na webu Most Vysočina. Podle tamních informací jsou již namontována i svodidla a nasazeny méně hlučné mostní dilatační závěry. Na sledované části modernizovaného úseku chybí dodělat pouze drobné práce a detaily.


Nový „koberec“ – takzvanou obrusnou vrstvu – položil Metrostav začátkem září. „Jde o finální vrstvu asfaltové vozovky,“ informují zástupci firmy. Práce prováděl homogenizér, který dopravuje asfaltovou směs do finišéru. A finišér posléze dokončil zbytek.
Kontroly prakticky čehokoliv, ať již jde o BOZP, dodržování harmonogramu, používaných technologií nebo kvality provedené práce jsou podle slov Metrostavu na mostě prakticky dennodenním pravidlem. Nedávno proběhly na jedné z opěr zkoušky, kdy se testovala kvalita betonu, jeho drsnost a rovinnost. Externí autorizovaná laboratoř pak mohla zahlásit: „Vše OK. Vše v normě a jen tak dále!“ Při pohledu na nový povrch pak nadšení přítomní zvolali: To se bude panečku jezdit! To okomentoval jeden z uživatelů sociální sítě: „Hlavně, aby to nebylo hrbatý, jak novej povrch na starý mezi Měřínem a Řehořovem. Co tam to dělalo za idioty...? Je to děsný po tom jet. Tak snad kluci z Metrostavu jsou lepší level."
Připr.: Iva Horká, foto: Metrostav

Opravená pravá půlka – odvodňovací žlaby.

   

    Reklama
  • Redakce-provoz
  • Škola umění Měřín
  • Plakát Rozmarínek
  • Cvičení
  • 42. Gastroden
  • NKT
Nahoru